Обладнання та матеріали, звичайно, можуть знадобитися презентатору. Але "цвяхами" можуть бути не тільки фліпчарти. "Цвяхом" може виявитися навіть розетка .

Не забудьте перевірити в приміщенні для презентації розміщення розеток електроживлення. Буде дуже прикро, якщо ви привезете всю необхідну апаратуру, а в останній момент з’ясується, що жоден шнур не дотягується до розетки. При необхідності захопіть з собою подовжувачі та перехідники.

Освітлення повинно бути підібрано таким чином, щоб будь-який ваш слухач, що знаходиться в будь-якій точці залу, міг вільно, не напружуючи очей, прочитати буклет або записати щось в блокнот.

Перевірте роботу мікрофонів. Переконайтеся, що вони не видають мерзотного свисту та інших звуків, здатних загубити найкращу мова.

Потренуйтеся з мікрофоном: це ціле мистецтво – тримати його на потрібній відстані, не надто близько, але й не занадто далеко. Потрібно звикнути до власного голосу, що лунають з динаміків, інакше під час доповіді з вашого обличчя не сходитиме розгублено-здивоване вираз. Не забудьте, що якщо презентація відбувається на відкритому повітрі, на мікрофон повинен бути надітий вітрозахисний ковпак.

Оцініть акустику в приміщенні, призначеному для презентації. При необхідності і можливості проведіть відповідну настройку.

Розміщуйте меблі, техніку і допоміжні предмети так, щоб між ними можна було спокійно пересуватися. Особливу увагу звертайте на кабелі, протягнуті по підлозі – це справжні пастки, так і норовлять вчепитися в ногу. Найкраще приклеїти їх скотчем до підлоги уздовж сцени, звільнивши простір.

Постарайтеся не перебувати до слухачів занадто близько, але й не будьте від них занадто далеко. Нехай вони бачать ваше обличчя, але не помічають свіжий прищ на носі або подряпину на підборідді.

Готуючи приміщення, в якому буде проходити презентація, враховуйте простий факт: все, що знаходиться за спиною

доповідача, відволікає увагу слухачів. Тому там не повинно знаходитися нічого. Хіба що екран для демонстрації фільму або слайдів. Якщо ж на сцені передбачається присутність інших людей, простежте, щоб вони не були за вашою спиною, а знаходилися на одному рівні з вами.

Бажано відмовитися від трибуни . Якщо доповідач знаходиться за трибуною, втрачається контакт зі слухачами, презентація стає занадто офіційної і нагадує вже передвиборну промову політика. Передвиборні промови ж люди не люблять на підсвідомому рівні і ставляться до них насторожено.

Є таке поняття – "емоційне зараження". Приміром, над анекдотом активніше сміється група, ніж одна людина. Емоції передаються не тільки у комах, а й у людей. Тому постарайтеся так розмістити ваших слухачів, щоб у них зберігалася можливість емоційного зараження. Однак не перестарайтеся. Якщо посадите їх занадто близько один до одного, то вони заразять, звичайно, один одного емоціями, ось тільки емоції ці будуть негативними – через порушення життєвого простору. Дотримуйтесь баланс. Ваші слухачі повинні відчувати себе комфортно.

Якщо в залі місць набагато більше, ніж запрошених на презентацію, позбудьтеся, при можливості, від зайвих стільців.

Заздалегідь замовте запрошення для учасників презентації. Складіть і відправте листа. Не відкладайте це до останнього моменту: ваші майбутні слухачі теж повинні підготуватися, звільнити час для присутності на вашої презентації. Запрошення повинні бути розіслані мінімум за тиждень. В ідеалі треба б ще нагадати про презентації телефонним дзвінком. В іншому випадку ви ризикуєте проводити презентацію перед порожнім залом.

Якщо на презентацію запрошені журналісти . озаботьтесь роздатковим матеріалом для них. Нехай у кого-небудь з ваших співробітників буде напоготові фотоплівка – на випадок, якщо фотокореспондент захоче зробити знімки, а плівки у нього не вистачить. Таке трапляється. Бажано, щоб напоготові був також співробітник з цифровим фотоапаратом. Зроблені знімки можна потім розіслати тим кореспондентам, які не потурбувалися захопити фотоапарат. Також тримаєте напоготові диктофон – раптом при інтерв’ю диктофон кореспондента зламається. Це теж буває.

Приготуйте сувеніри для журналістів, бажано пов’язані з темою вашої презентації. Якщо ж таке неможливо – наприклад, при презентації бананів не будете ж ви дарувати журналістам по бананової зв’язці, – то нехай на кожному сувенірі (блокноті, ручці і т.д.) буде логотип вашої компанії – щоб не забували.

З журналістами постарайтеся підтримувати хороші відносини. Адже позитивний відгук у ЗМІ багато що означає. Цей відгук поширює ідею вашої презентації далеко за межі презентаційного залу. Для того щоб відгук був гарантовано позитивним, можете поступити зовсім просто – замовити дану публікацію у відповідному виданні. Практика показує, що подібний метод обходиться дешевше, ніж запрошення журналістів на фуршет. Та й результат набагато надійніше.

Звичайно, всі ці "цвяхи" здаються дрібницею, якої не хочеться забивати голову. При підготовці презентації вистачає більш глобальних проблем. Однак, через цвяха була програна війна, а це – набагато більше, ніж презентація. Тому пам’ятайте:

Кожен цвях може стати тим цвяхом, яким забивається кришка труни вашої презентації!

Не допустіть подібного. Вам потрібно просування ідеї, а не розкішні, дорогі похорон. Тому – перевіряйте цвяхи!

Джерело: інтернет-журнал "ШколаЖизни.ру"

Або читайте here.

Також цiкаво

  • Бізнес ідея — видаємо свою газету

    У нинішньому світі, де всім правлять технології, і інтернет є головним джерелом інформації, все ж існують люди, які як і раніше люблять і читають різні видання газет і журналів. Існує величезна к…

  • Як вибрати гімнастичний м’яч

    Як вибрати гімнастичний м’яч Якщо ви все таки зважилися його купити, щоб почати займатися фізичним станом свого тіла, то ця стаття саме для вас. Ми постараємося вас присвятити в усі тонкощі і нюа…

  • Вирощування кроликів в домашніх умовах. Правильний раціон годування кроликів.

    Зазвичай вирощування кролів в домашніх умовах увазі під собою отримання низькокалорійного м’яса, а також вовни. Цих тварин можна утримувати як в невеликій кількості задовольняючи потреби сім’ї, т…

Share →

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

6 − пять =

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Set your Twitter account name in your settings to use the TwitterBar Section.